Ženy se nevystrojují pro úžas a obdiv mužů, nýbrž pro úžas a podiv žen.

6. 6. 2014

Top 3 Of Perfumes

Mám trošku větší zásobu parfémů, tak jsem se rozhodla, že vyberu 3 svoje naprosto nejoblíbenější. Třeba někomu pomohu s rozhodnutím, který si y

Předem upozorňuji, že každý nemáme stejný vkus a z čeho jsem unesená já, nemusí znamenat, že bude vonět vám.

Tak konečně, zde máte moji sbírku. Oblíbené mám všechny a bylo těžké vybrat pouze 3 nejlepší. Vybírala jsem hlavně podle toho, které bych si koupila znovu.



Bvlgari Omnia Coral
Jednoznačným vítězem je parfém Bvlgari Omnia Colar, nic zvláštnějšího a krásnějšího jsem snad nikdy z jiného parfému necítila. Jestli opravdu chcete nějakou výjimečnou vůni, jděte do této. Je květinově-ovocná, ideální právě na jaro i léto (dle mého názoru samozřejmě).
Když mi na parfémy chodila (na tajno) spolubydlící, podle tohoto parfému jsem si uvědomila, že bych si je měla odklidit a uzamčít. Vůně je tak jedinečná, že ji spolehlivě rozpoznáte.


Dior Blooming Boquet
Na druhé místo zařadím parfém Dior Blooming Bouquet. Opět květinová vůně, které jsem nemohla odolat. Co je víc ženštějšího, než když dívky kouzelně voní po květinách?  Když by tímto žena voněla a prošla kolem mě, s jistotou bych zavřela oči a vychutnala si ten nádherně květinově vonící závoj kolem ní.


Chanel Mademoiselle
A v nejlepších třech parfémech nesmí chybět Chanel Mademoiselle, také velmi jedinečný parfém, který lehce rozpoznáte. Nečekaně vůně opět květinová, ale i svěže citrusově vonící. Dodá ženě smyslnost a tajemnost. A musím uznat velmi silný parfém, jen tak nevyprchá. Tato vůně se mi spíše hodí na sebevědomé ženy, spíše dámy, elegantně nebo rafinovaně žensky oblečené. Doporučila bych tuto vůni převážně pro ženy od 20-ti let.

Všechny parfémy si zásadně kupuji, když někam letím (občas vezmu i více kusí najednou -  abyste si nemysleli, že pořád někam létám :-D). Uznejte, parfémy z DutyFree vyjdou mnohem levněji, než si je kupovat na v kamenných prodejnách v Praze. Na internetu zas nerada nakupuji, protože miluji ten pocit, když si něco koupím a hned doma se tím mohu pokochat, pěkně rozbalit, nebavilo by mě čekat (i když by to byl třeba pouze jen jeden den).


Žádné komentáře:

Okomentovat