Ženy se nevystrojují pro úžas a obdiv mužů, nýbrž pro úžas a podiv žen.

10. 6. 2014

Čištění štětců


Bylo potřeba vyčistit nějaké štětce, co byly špinavé od makeupu, tvářenek, stínů, bronzerů...atd. Řekla jsem si, že z toho vytvořím rovnou i článek, tak třeba bude někomu nápomocný.

Jak správně čistit štětce? Kdysi dávno jsem také dumala a vyhledávala různá videa, až jsem našla oblíbený postup, o který se s vámi podělím.

Zde jsou fotky mé sbírky štětců, jedna z mnoha slabostí :-D



Základem je dětský šampón, dětské mýdlo...no a špinavé štětce.


Nejdříve naplním skleničky vodou, kterou smíchám s dětským šampónem a štětce ponořím do vody. Ponořte pouze štětinky, nenamáčejte štětce i s rukojetí! A nechám odstát nějakou dobu, například hodinku. Tohle je velmi dobré, pokud na štětcích máte už "nalepující" se části makeupu, tyto vrstvy se pěkně rozpustí a neudřete se příliš při následném omývání.


Po hodince vezmu štětce a začnu štětinami přejíždět po dětském mýdle, dokud mi nezačne mýdlo čistě pěnit (potom jsem se zbavila veškerých nečistot).
Dříve jsem používala dětský šampón, kde jsem trochu nalila do dlaní a přejížděla štětinami v dlani, ale efektivnější mi přišlo užívání dětského mýdla. A hlavně jsem spotřebovala spoustu dětského mýdla, než jsem byla spokojená s čistotou štětců.



No a nakonec nechám štětce volně přes noc uschnout položené na ručníku a ráno jen vezmu a uložím zpět na jejich místa.


Žádné komentáře:

Okomentovat