Ženy se nevystrojují pro úžas a obdiv mužů, nýbrž pro úžas a podiv žen.

20. 6. 2013

New In: Suchý Šampón Loreal Fresh Dust



Mám hodně se mastící vlasy (musím si je umývat téměř každý den) a nutně jsem potřebovala koupit suchý šampon. Kdysi jsem zkusila nějaký suchý šampon z drogerie, ale příliš mě neoslnil, slepoval a vlasy nepůsobily živě.

Pak jsem jednou na seznamu narazila na video, kde slečna recenzovala suché šampony a rozhodla jsem se dát šanci vítězi. Skočila jsem do kadeřnictví Klier, kde jsem jej sehnala za 330 kč.

Pak jsem si to namířila do kina, jelikož jsem byla celá natěšená ozkoušet tento výrobek, tak jsem si to namířila na záchodky a prostě vyzkoušela a světe div se. Úžasné! Nebudu si kupovat už žádný jiný, vlasy byly opravdu suprové, tento suchý šampon mi už ve výbavě chybět rozhodně nebude.


Žádné komentáře:

Okomentovat