Ženy se nevystrojují pro úžas a obdiv mužů, nýbrž pro úžas a podiv žen.

18. 6. 2013

MakeUp: Party líčení



Dnes jsem si vybrala líčení na party, prošla jsem spoustu fotografií s výraznějším líčením a tento způsob mě velmi zaujal. Tak pokud některá nevíte, jak zajímavě se namalovat na party, nechte se inspirovat ;-)




Uvedu zatím pouze hlavní součást přípravků tohoto líčení(pro představu, barevné kombinace, fotky bohužel berou barvu :-() a nemyslím si, že je důležité zmiňovat jakou řasenku jsem použila, makeup, pudr. Ale v příští příspěvky budou obsahovat i tyto informace. Na Color Tattoo jsem použila ještě černý a zlato růžový stín pro fixaci, aby se gelové stíny neslévaly v ohybu.

Použité přípravky:
  • Maybelline Color Tattoo (Timeless Black)
  • Maybelline Color Tattoo (Pink Gold)

2 komentáře:

  1. Tak to je mazec! Je to naprosto nadherne! Libilo by se mi to s jednoduchymi saty na letní vecer.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahpjky...diky moc ;-) Kdysi jsem to kdesi videla a musela vyzkouset...a fakt to nevypada veru zle ve skutecnosti ;-)

      Vymazat