Ženy se nevystrojují pro úžas a obdiv mužů, nýbrž pro úžas a podiv žen.

25. 6. 2013

New In: The Porefessional, High Beam, Mist and Fix


Mist and Fiy, Make Up For Ever

O této značce pořád čtu a po fixátoru make upu jsem toužila, nebo jej teda aspoň chtěla vyzkoušet, co že to má dělat za zázraky a proč si rovnou nekoupit od značky, která je kvalitní.

Stál mě tuším 790,-/125 ml a už se těším, jak ho budu testovat. Musím testovat kvalitní kosmetiku, abych věděla, která je nejlepší, pro mou budoucí práci je dobré vědět, co zaručeně funguje.

Fixátor by měl, jak jinak, zafixovat make up na místě a měl by vám vydržet déle neporušen. Jednoduše jej stříkneme na obličej, kde máte už nanesen make up a necháte zaschnout.


Rozjasňovač High Beam, Benefit

Když už jsem byla v nákupní mánii, tak jsem si vzala i tento úžasný rozjasňovač, který vám dodá projasněnější pokožku obličeje, budeme vypadat méně strhaně a více mladistvěji ;-)

O tom, jak používat rozjasňovač jsem psala v minulém článku Rozjasňovač.


The PoreFessional, Benefit

Kdo nakupuje v Sephoře nebo má rozšířené póry o tomto "zázraku" již slyšel. Já se přiznám, do včerejšího procházení webem jsem o tomto nic nevěděla a v Sephoře jsem taky nikdy moc nenakupovala...ale časy se mění a budu tam "pečená vařená".

Tento zázračný krém by vám měl zmenšit póry, nechala jsem svou kamarádku, která studuje chemii, aby se koukla na složení, když už tento krém stojí takové peníze (990,-/22 ml) a jsou tam prý luxusní ingredience, neví sice, jestli to pomůže, ale jediné, co ví, že to nikomu neublíží a prý je tam jedna látka se kterou tento krém vydrží navěky (samozřejmě za případu, pokud jej nebudete používat :-D)

Dívala jsem se na různé recenze, než jsem ho běžela koupit a většině pomáhala, někomu zase ne, takže pokud to nevyzkouším, tak vědět asi nebudu ;-) Zřejmě bude záležet na typu pleti.



2 komentáře:

  1. ja by som chcela velmi ten rozjasnovac, aj ked mam kopec lacnych chcela by som si tento aspon skusit :)


    Inak pozyvam ta na Summer giveaway o tasticku plnu darcekov. Tu: http://biancaprincipessa.blogspot.sk/2013/07/summer-giveaway.html

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No já přemýšlím ještě nad rozjasňovačem od Nars...:-D Tak uvidíme, nepotřebuji mít zase tuny rozjasňovačů :-D

      Vymazat