Ženy se nevystrojují pro úžas a obdiv mužů, nýbrž pro úžas a podiv žen.

25. 6. 2013

Rozjasňovač




Včera jsem si pořídila rozjasňovač na obličej od Benefitu High Beam, hodně jsem o něm četla a povětšinou psali, že má vysokou výdrž, tak jsem neváhala a běžela do Sephory, kde na něj mají (měli) akci 50% sleva na nejprodávanější výrobky, měla jsem velké štěstí a vyšel mě tedy na 500 Kč, logicky beze slevy stojí okolo 1000 Kč.

Je to velmi dobrá investice, vaše pleť bude působit svěžeji, zdravěji a živěji ;-) Jednoduše krásněji :-D



No a jak by měl být správně nanesen? Obrázky mluví za vše ;-)






A nakonec sada obrázků, jak by rozjasňovač na obličeji měl vypadat.











2 komentáře:

  1. Ja ho pridávam ešte nad hornú peru, tam vytvára božský efekt :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj...no vidis, ja sama ho tam take davam, ale na obrazcich nikde nebyl a nejak mi to vypadlo nakonec. ;-)

      Tak diky :-)

      Vymazat