Ženy se nevystrojují pro úžas a obdiv mužů, nýbrž pro úžas a podiv žen.

7. 7. 2014

Top 3 Of: Báze pod MakeUp



Dnes vám představím svoji sbírku bází pod makeup a vyberu 3 nejoblíbenější.
Osobně báze moc nemusím, mám velmi mastný obličej a stejně mi žádná příliš nepomůže, přijde mi, že je to občas i horší, co se týče rychlosti zmaštění obličeje :-D Ale u jedné z těchto bází jsem byla spokojená.

Lóreal, Dermacol, MUA, Lóreal, Dermacol, Dermacol, Benefit
Pod obrázkem máte napsané značky od koho pochází báze. Jelikož účinnosti bází příliš nevěřím, vyskytuje se u mě pouze jedna dražší a to je od Benefitu, tu jsem si hlavně kupovala kvůli zamaskování pórů, ovšem žádné převratné zmizení se nekonalo a dokonce mi báze spolu s makeupem při nanášení dělala "žmolky". Zřejmě je lepší ji používat samotnou.

Lóreal, Dermacol, MUA, Lóreal, Dermacol, Dermacol, Benefit

Lóreal, Dermacol, MUA, Lóreal, Dermacol, Dermacol, Benefit
MUA
Jako číslo jedna zařadím MUA bázi pod makeup, má takovou lepivou konzistenci, jinou než všechny, co jsem zkoušela. Tato báze mi skutečně drží makeup na místě a oddaluje mi zamaštění obličeje, jsem s ní velmi spokojená a plánuju si koupit nějaké zásoby, jak budu v Anglii, protože bohužel u nás v drogeriích ji neseženete, možná někde na internetu :-) Stačí hledat.

Lóreal
Na druhé místo přiřadím bázi od Lóreal je velmi tuhé konzistence, ale miluju ji, má stejné výsledky se zakrytím pórů jako báze od Benefitu. Po této bázi se mi příliš rychle nemastí obličej, ale jestli drží dobře makeup na svém místě, těžko říct. Vzhledem ke své velké mastnotě obličeje nemohu dostatečně informovat o účincích báze.

Benefit

Třetí místo obdržela báze od Benefitu, není to tak kvůli účinnosti jako spíše kvůli složení. Jedna má kamarádka (chemička) říkala, že jsou tam hodně dobré složky a docela drahé. Takže za ty peníze si alespoň kupujete kvalitní přísady :-D A upřednostňuji tuto bázi před bázemi silikonovými od Dermacolu. Pro mou mastnou pleť jsou noční můrou. Tuto bázi nanáším povětšinou samotnou bez další vrstvy makeupu, trochu větší póry zakryje a pleť je po nanesení hezčí ;-) a na letní dny bohatě stačí :-)



Žádné komentáře:

Okomentovat