Ženy se nevystrojují pro úžas a obdiv mužů, nýbrž pro úžas a podiv žen.

16. 7. 2014

Beauty článek: Dermaváleček, dermaroller, skinroller


Dermaváleček, doufám, že nějaký účinný vynález :-)

Kdysi jsem při čtení časopisů narazila na článek o mikrojehličkování. To zas bylo něco pro mě vzhledem o mou přehnanou péči o pleť :-D A co teprve zjištění, že si to lze koupit i sama a nemusím docházet do salónů :-) Ihned jsem googlila jak vzteklá (hlavně, abych zjistila cenové rozpětí) a pak jsem si vzpomněla na Václavské náměstí a mini obchůdek s udělátky z kosmetického světa, no a měla jsem štěstí. Stál mě 449,-

O co vlastně jde?
Velmi přirozené ošetření, které aktivuje v pokožce tvorbu vlastního kolagenu s dlouhodobým účinkem a spouští omlazujících procesy v kůži. Je to metoda vhodná pro všechny typy pleti, a který koliv věk.

Účinky...
-> zpomaluje nástup procesu stárnutí, 
-> omlazení a vypnutí pokožky
-> pružnost pokožky, zlepšuje elasticitu tvorbou vlastního kolagenu
-> vyhlazuje jemné linie a vrásky
-> zmenšuje póry (což mě veeelmi zaujalo, osobně trpím na širší póry)
-> hluboké vrásky - snižuje jejich hloubku
-> jizvy - zlepší vzhled po akné i plastických operacích
-> pigmentace - zmírňuje účinně pigmentace
-> poškození pokožky sluncem - účinně ji regeneruje
-> padání vlasů - podporuje růst vlasů a výživu vlasových folikul
-> zvýšení vstřebávání všech na pokožku aplikovaných přípravků až o 85%
-> krátká doba hojení obvykle 24-72 hodin

Velikost póru se snižuje díky zvýšené produkci kolagenu v okolí póru a díky zvýšené produkci elastinu. Tím se póry vracejí ke svojí původní velikosti.

Jak se provádí...
Tato efektivní technologie vytváří menší dočasné kožní poškození - kanálky tím, že ve strategických oblastech kůže nadělá vpichy.
Tělu vlastní podpora hojení a tvroba vlastního kolagenu vede k lepším a trvalejším výsledkům. 
Péči můžeme provádět každý den, ze začátku se doporučuje 1-3x týdně.

Tělo stimuluje tvorbu vlastního kolagenu a elastinu. Konečným výsledkem je, že vaše pleť se sama vyplňuje zevnitř a tím získává mladistvější vzhled.
Je možná aplikace kmenových buněk, vitamínů, kyseliny hyaluronové a dalších látek přímo na pokožku, které se drobnými kanálky dostanou do hluboké vrstvy kůže bez nutnosti vpichu injekční jehlou.
Je velmi krátké období zotavení po ošetření. Zpravidla začervenání jako po spálení na sluníčku. Druhý den je možné použít make-up pokud je třeba. 

Mé postupy...
Obličej si důkladně omyji gelem a následně použiji micerální vodu.
Začínám "válečkovat" po obličeji. Napřed tváře, čelo, nos...roluji tam a zpět po oblastech alespoň 10x.
Poté nanesu masku na obličej (2x týdně), jinak nanáším sérum na obličej a pak krém.
No a potom jdu zvesela spát.



Výsledky zatím nevidím žádné, použila jsem jej zatím 2x, ale dle informací, co jsou dostupné určitě účinný bude, i kdyby ne, dobře prokrví obličej a mám po použití lepší pocit, že pro obličej dělám něco víc :-)



Žádné komentáře:

Okomentovat