Ženy se nevystrojují pro úžas a obdiv mužů, nýbrž pro úžas a podiv žen.

3. 7. 2014

Favourites: June


Jak už to tak bývá, začátkem měsíce budu uveřejňovat moje oblíbené produkty za uplynulý měsíc ;-) 




Umělé řasy miluju a když mám nějaký čas ráno, moc ráda si je nalepím. Hlavně jsem si oblíbila nalepování spodních řas, pokud jdete na bazén je nalepení řád nejlepší volbou :-) (teda pokud toužíte vypadat alespoň trochu upraveně).


Tahle řasenka od Rimmel je skvělá právě na ty nalepené řasy, zvýrazní je jen lehce a pěkně učeše. 



Má cenu něco psát k tomuto makeupu? Lehký, suprový, dobře krycí a na obličeji zanechává ten úžasný glow efekt :-) Pleť po jeho nanesení je úúúúžasná a budu si jej kupovat stále a stále :-) Když někam poletíte, doporuším vám ho koupit na letišti právě v ČR, stojí tam pouze 909,- což mi přijde už jako velmi výhodná koupě.



Pudr, tvářenka (bronzer od Essence) a highlighter, tři základní věci bez kterých nikam neodjíždím. Ten bronzer od Essence, co používám jako tvářenku je výýýbornej, hlavně miluju barvu, kterou na pleti vytvoří.


Set na obočí, který jsem pořídila v Anglii, štěteček na malování, co obsahuje je suprový a obočí s ním dodělám jedna dvě, navíc obsahuje i fixovací řasenku, takže úúúžasnej set na cesty.


MakeUp Stick od Maybelline jsem také kupovala v Anglii a tyto tyčinky používám pro lepší a ostřejší konturu mezi tvářenkou a obličejem :-D No nevím, jak to lépe popsat, ale brzo na to napíši článek :-)
No a linky od Inglot jsou mojí stálicí a už navždy zůstanou, lepší jsem nepotkala, vydrží na očích taaak dlouho a to mám dost mastná víčka ;-)


MakeUp od Loreal jsou prostě nejlepší makeupy v drogériích. Nemám si na co stěžovat a dělají nááádherný obličej, určitě doporučuji si nějaký koupit nebo alespoň vyzkoušet. Já tento koupila opět v Anglii a mám ho v odstínu 130 (takže světlý) a používám ho pro rozjasnění obličeje.
Oční quatrro stínů od Essence má super kombinaci barev. Samozřejmě na moje oblíbené stíny od Inglot nemají, ale bohatě postačují na nenápadné denní líčení.
Jeeee a rtěnka od Gabriella Salvete je nejlepší, musíte ji mít. Barva je skvělá, jemně růžová, zvětšuje rty a je příjemná na rtech, taková vláčná. Bohužel rychle mizí, ale miluju ji. Tahle je už můj druhý kousek a brzo si půjdu pro třetí.



Letní svěží vůně, to je Versace Bright Crystal Absolu. Zamilovala jsem se a momentálně ji používám nejčastěji.


Koupila jsem si 3 balení tohohle deodorantu v drogerii, protože byly ve slevě a hlavně byla k tomu ještě akce 2+1 zdarma. No nekupte to a ještě když máte velikou spotřebu deodorantů. Prostě ráda voním :-)



Žádné komentáře:

Okomentovat